Písmená gréckej abecedy sa nám pomaly míňajú a OMIKRON sa tvári byť možno už tým posledným v pandémii Covid19 (snáď …). Všetci veríme, že už čoskoro bude minulosťou. To, čo tu ale po Covide zostane, sú veľké zmeny vo fungovaní firiem – a predaj sa tomu tiež nevyhol.
Skúsenosti zákazníkov Mercuri International opakovane potvrdzujú, že to, čo bolo donedávna pre veľa klientov prakticky nemysliteľné, sa dnes stáva štandardom (napr. . Táto zmena správania na strane zákazníkov si logicky vyžiadala aj zmeny v prístupe predajcov. Pre veľa firiem sa “Hybridný predaj” stal samozrejmosťou.
“Hybridný predaj” v sebe kombinuje osobné návštevy, telefonickú komunikáciu, virtuálne stretnutia, e-mailovú komunikáciu a a tiež podporné nástroje ako sociálne siete, četovacie platformy a pod.
Z prieskumu “hybridného predaja”, ktorý spoločnosť Mercuri International realizovala v roku 2021 tiež vyplynulo, že zákazníci očakávajú, že s nimi budú obchodníci v kontakte častejšie – a telefón je jedným z kľúčových nástrojov.
Manažment zasa od obchodníkov očakáva, že činnosť obchodníkov bude zameraná na aktívny predaj existujúcim zákazníkom (up-sell a cross-sell), ako aj na oslovovanie nových klientov. Avšak mnohí predajcovia nezvládajú ten základný krok – profesionálny telefonický kontakt. Na otázku “Prečo je to tak?” manažéri často odpovedajú: “… vieš oni za posledné roky telefón využívali hlavne na riešenie operatívnych problémov so zákazníkmi a nie na aktívny predaj …“.
Vo väčšine prípadov pritom stačí, aby si predajcovia “oprášili” základné znalosti telefonického predaja a precvičili si ich formou praktického tréningu. Riešením, ktoré toto umožňuje aj v aktuálnej situácii, je on-line tréningový program “TELESALES PRE OBCHODNÍKOV”. Program sa zameriava na oblasti hlasovej komunikácie a jej úskalí, na situácie predaja existujúcim zákazníkom (predaj produktov a doplnkových služieb), ako aj na dohováranie virtuálnych a osobných stretnutí a tiež oslovovanie nových zákazníkov.
Ak sa chcete o programe dozvedieť viac, kliknite tu.
CHCETE SA DOZVEDIEŤ VIAC O NAŠEJ PRÁCI?
SÚVISIACE TÉMY
REMOTE SELLING
Predaj na diaľku
REMOTE LEADERSHIP
Čo pre vás ako manažéra znamená, že ľudia pracujú z domu? Aké zručnosti potrebujete pre riadenie “vzdialeného” tímu? Ako efektívne komunikovať s rôznymi typmi ľudí vo virtuálnom prostredí? Zlepšite svoje manažérske zručnosti tak, aby ste vedeli, ako viesť, riadiť a motivovať vašich podriadených na diaľku. Jedinečná Digitálna rozvojová cesta v kombinácii s konzultáciami a individuálnym koučingom môže byť pre vás ideálne riešenie.