Spoločnosť Mercuri International sa zaradila do zoznamu 20 najvýznamnejších spoločností poskytujúcich online tréningy predaja v roku 2020.
16. septembra v Štokholme spoločnosť Selling Power zverejnila svoj vôbec prvý zoznam spoločností, ktoré pomáhajú obchodným tímom sa orientovať v čoraz virtuálnejšom prostredí prostredníctvom online tréningov. S potešením oznamujeme, že ako Mercuri International sme boli zaradený na zoznam 20 najvýznamnejších spoločností pôsobiacich v oblasti online tréningov. Bližšie informácie sa objavia v digitálnom časopise Selling Power v septembrovom, resp. októbrovom čísle tohto roka.
Toto vydanie rebríčka Top 20 sa po prvýkrát zameriava špeciálne na špičkové organizácie poskytujúce online tréningy predaja. Zoznam pomáha manažmentu obchodu v oblasti B2B zvoliť si správneho partnera pre tréningy, ktorý im pomôže orientovať sa v neustále sa meniacich nákupných cestách zákazníkov B2B, dôslednejšie uzatvárať ponuky, vyhýbať sa častým nástrahám predaja, dosahovať ciele a zlepšovať predajné výsledky.
Zakladateľ spoločnosti Powering Gerhard Gschwandtner tvrdí, že zoznam zameraný na online obchody je obzvlášť dôležitý, pretože COVID-19 urýchlil prechod na virtuálne podnikanie pre manažérov a obchodné tímy v oblasti B2B predaja.
„Nedávny výskum spoločnosti McKinsey & Company ukazuje, že 90% predajných tímov prešlo na diaľkový predaj,“ hovorí. „Nájdenie partnera na trénovanie predaja, ktorý dokáže zabezpečiť efektívne učenie sa virtuálnym spôsobom – rovnakým spôsobom, ako podnikajú obchodné tímy B2B – bude pre vedúcich pracovníkov kľúčové pri navigácii v súčasnej kríze a plánovaní do budúcnosti.“
Gschwandtner dodáva, že efektívne poskytovanie školení v oblasti online predaja je jednou z mnohých tém, ktorým sa budú odborníci venovať na svojej celo virtuálnej konferencii Sales 3.0 14. októbra v Las Vegas.
Viac informácií o tejto udalosti nájdete na stránke http://www.sales30conf.com/vegas2020.
Všetky spoločnosti na zozname Selling Power Top 20 Online Sales Training Companies 2020 predložili komplexnú aplikáciu, ktorá obsahovala podrobný zoznam ich ponúk týkajúcich sa tréningov, inovatívnych riešení a jedinečných príspevkov ich spoločností na trh tréningu predaja.
Hlavné kritériá používané pri porovnávaní uchádzačov a výbere spoločností na zaradenie do zoznamu 20 najlepších cvičných spoločností pre online predaj v roku 2020 boli:
- Stratégie na udržanie zapojených účastníkov vrátane sledovania metrík aktivít
- Platforma a aplikácie používané na poskytovanie online tréningov
- Rozsah a šírka online ponúk (napr. Ponuky kurzov na požiadanie, online / virtuálne ponuky vedené inštruktorom)
- Metodiky podpory účastníkov
- Posilnenie spätnej väzby od klientov, pokiaľ ide o zákaznícku podporu, ROI, jednoduché použitie a celkovú spokojnosť klientov
Prezrite si zoznam SELLING POWER online vzdelávacích spoločností na predaj do roku 2020 tu.