MI Customer Attitude Research & Evaluation™
Nástroj na meranie kvality vašich vzťahov so zákazníkmi.
Robíme svoje rozhodnutia na základe toho, že “viete” alebo na základe toho, že “si myslíte”? Kladiete si občas otázky typu:
- Považujú nás naši zákazníci za najlepších profesionálnych partnerov?
- Ako by sme mohli zlepšiť našu konkurenčnú pozíciu?
- Máme rôzne signály od našich zákazníkov, ale nie vždy vieme, čo od nás očakávajú?
- Zaviedli sme novú stratégiu, ale nevieme ako je prijatá našimi zákazníkmi?
- Sú naše vzťahy so zákazníkmi dostatočne silné, aby podporovali našu dlhodobú stratégiu?
Obchodný úspech je v súčasnosti postavený na budovaní dlhodobého partnerstva so zákazníkmi. Preto sa spoločnosti zameriavajú na zákaznícku skúsenosť (CX), zákaznícku spokojnosť a lojalitu a na celkové riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Ale len uvedomenie si dôležitosti vzťahov so zákazníkmi nestačí. Je potrebné merať kvalitu týchto vzťahov a na základe faktov robiť rozhodnutia pri implementácií trhovej stratégie.
MI-CARE™ je nástroj, ktorý poskytne pohľad vašich zákazníkov a porovná ho s vašou víziou, stratégiou a cieľmi a odmeria skutočnú úroveň kvality vašich vzťahov so zákazníkmi.
Dostanete informácie o tom, čo vaši zákazníci považujú za dôležité, ktoré sú vaše silné a kde sú prípadné slabiny. To vám uľahčí rozhodovanie o zmenách potrebných pre dosiahnutie vašich cieľov. Zároveň vhodným spôsobom dáte svojim zákazníkom najavo, že ich názor je pre vašu firmu dôležitý.
Pomocou MI-CARE™ získate prehľad o súčasnej situácií a odpovede na okruhy:
- Ako zákazníci vnímajú našu firmu?
- Zodpovedajú naše produkty, služby a riešenia súčasným požiadavkám zákazníkov?
- Čo treba zlepšiť aby bola naša firma viac zákaznícky orientovaná?
- Sú kontakty s našimi klientmi dostatočne časté a na správnej úrovni?
- Aké popredajné aktivity robíme a ako ich zákazníci vnímajú?
- Ako je hodnotená úroveň komunikácie v našej firme?
- Kde sú rezervy a kde by sme mohli zvýšiť predaj?
Tieto informácie vám uľahčia realizovať správne opatrenia pre zvýšenie zákazníckej spokojnosti a lojality.
Ako MI-CARE™ prebieha?
Analýza sa prispôsobuje veľkosti a povahe vašej firmy. Počty a typy otázok dotazníka sú flexibilné, takže dotazník je “ušitý na mieru” podľa typu vašich zákazníkov a potrieb vašej spoločnosti.
Dotazník najčastejšie zameriavame na nasledujúce kľúčové oblasti:
- Produkty, služby a riešenia, ktoré vaša firma ponúka
- Vaši obchodníci a ostatní pracovníci, s ktorými zákazníci prichádzajú do kontaktu
- Vzťahy medzi vašou firmou a vašimi zákazníkmi
MI-CARE™ meria vnímanie daných oblastí rôznymi skupinami vašich zákazníkov a umožňuje ich porovnanie s vašou stratégiou a prioritami. Okrem toho – a v tom je unikátny – tiež dáva tiež obraz o tom, ktoré oblasti považujú za veľmi dôležité a ktoré naopak za menej dôležité vaši zákazníci, čím umožňuje korigovať vašu stratégiu.
MI-CARE™ je efektívny zákaznícky prieskum so silným vplyvom na vašu organizáciu.
Dozviete sa, aké sú vaše skutočné vzťahy s partnermi a čo robiť pre ich udržanie, resp. pre ich zlepšenie. Dostanete jasné a konkrétne odporúčania – čo, prečo, ako a v akom poradí je potrebné urobiť. Zavedením týchto odporúčaní do praxe zabezpečíte, aby analýza nezostala len obyčajným zberom informácií, ale stala sa kvalitným podkladom pre zlepšenie kvality zákazníckych vzťahov vašej spoločnosti.