Pomôžeme vám zistiť skutočnú situáciu, v ktorej váš tím funguje
Analýza zvykne byť prvým krokom projektu – ale môže byť realizovaná aj samostatne.
Pri práci so zákazníkmi používame širokú škálu analytických nástrojov – prieskumy, barometre, audity, assessment a pod. Ich cieľom je poskytnúť čo najobjektívnejšie informácie o skutočnom stave, možných problémoch alebo príležitostiach a pomôcť manažérom rozhodovať sa na základe merateľných faktov.
Analýzy Mercuri International vám môžu pomôcť napríklad
- porozumieť, prečo vaši zákazníci kupujú (alebo nekupujú) od vás to, čo by ste chceli
- zistiť, prečo aktivity vašich predajcov neprinášajú očakávané výsledky
- overiť si, či sú vaši pracovníci schopní realizovať vašu predajnú stratégiu
- predpovedať, ako úspešní budú vaši manažéri predaja v budúcnosti
Používame praktické nástroje a metódy, vďaka ktorým zistíme fakty, názory a dôležité údaje. Následne to overujeme prostredníctvom osobného kontaktu. Závery a odporúčania vychádzajú z našich dlhoročných skúseností na slovenskom trhu. Spoločne s pracovníkmi zákazníka sme potom schopní vytvoriť praktické a realizovateľné plány, ako zvýšiť výkonnosť a zlepšiť výsledky.